+32 (0)2 213 70 70

SVA certification SVA certification

Overbesteding
vermijden


Het kopen van nieuwe telefoons om
de defecte of gebroken toestellen te vervangen is
een onverwachte en soms zeer dure uitgave.
Als u echter beslist om ze te repareren, kunt u sparen en investeren in wat u echt nodig hebt.

Door middel van onze reparatiedienst kunt u zelfs tot 70% besparen in vergelijking met het kopen van een nieuwe telefoon.

De impact of
het milieu beperken




Hoewel reparatie duidelijk een
economisch voordeel is, vertegenwoordigt
het ook een verlengde levensduur
waarmee u een eco gebaar kunt maken
en dus de impact of het milieu beperken.

Uniforme inventaris
garanderen dankzij onze garantie


Connexing biedt een 6 maanden garantie
voor alle gerepareerde producten
(vanaf de leveringsdatum).

We doen er alles aan
om de telefoons te repareren
tot het einde van de nuttige levenscyclus.

Hoe verloopt de reparatie?

De termijn voor reparaties is 5 werkdagen excl. transport. Het transport 'heen' is te uwer laste, het transport 'retour' is ten laste van Connexing

We voeren drie soorten reparaties uit voor een betere beveiliging en om ervoor te zorgen dat de telefoons worden refurbished als nieuw. Na de identificatie van de beschadigingen en onvolkomenheden, gaan we over tot technische, mechanische en cosmetische reparatie.

Wat zijn de voorwaarden om mijn materiaal te laten repareren?

Om uw materiaal te laten repareren dient u:

  • Ons minimum 10 stuks toezenden. Voor de DECT-telefoons vragen wij u geen batterijen te sturen, deze kunnen niet gerepareerd worden.
  • Ons de retourbon die u van Connexing kreeg aangetekend met ontvangstbewijs toesturen.

Wij voeren geen reparaties uit wanneer u de vervallen facturen van Connexing niet betaald hebt. De werkplaats zal beslissen of de reparatie al dan niet haalbaar is. Alle soorten reparaties zullen effectief zijn vanaf het moment dat onze werkplaats een positieve diagnose stelt aan het einde van de testfase.

Wat wordt er gerepareerd bij de telefoons die ik terugstuur ?

 

1

Testfase


Bij ontvangst van uw materiaal, voert een technicus een test uit om het defect vast te stellen.

De reparatiedienst omvat:

 

2

Elektronische reparatie


Onze technici veranderen alle defecte componenten (vervangen van defecte onderdelen, beeldscherm inbegrepen).

 

3

Mechanische reparatie


Afhankelijk van de telefoons en de beschikbaarheid van de benodigde componenten, verandert Connexing de onder- en bovenbehuizingen, het glas van het scherm, de antenne en het toetsenbord.

 

4

Cosmetische reparatie


Omdat we willen dat de gerepareerde telefoons esthetisch onberispelijk zijn, maken we deze met neutrale en ecologische solventen schoon.
Op deze manier is het uiterlijk identiek aan dat van een nieuw product.

 

5

Testfase


Na het voltooien van alle aangekondigde reparaties, controleren we elk van de gerepareerde componenten om volledig functionele apparaten aan onze klanten te leveren.

 

6

Verpakking & Levering


De gerepareerde telefoons zijn verpakt in een neutraal karton zonder giftige verf, zonder plasticfolie of nutteloze schuimbescherming. Het materiaal wordt doorgestuurd naar onze klanten. De kosten van het opnieuw verzenden worden afgehandeld door Connexing

Kan het verdict van de werkplaats negatief zijn?

Erg uitzonderlijk, nl in minder dan 1% van de teruggestuurde producten.
Bijvoorbeeld wanneer de werkplaats niet over de nodige wisselstukken beschikt, of indien er geen vervangstukken bestaan of beschikbaar zijn of bij roest.
Indien een defect product niet hersteld wordt, sturen wij het, zonder factuur, terug in hetzelfde pakket als de gerepareerde artikelen.

Welke garantie is er voor de gerepareerde productens ?

De garantie heeft betrekking op de reparatie en niet op het gerepareerde product. Deze garantie is 6 maanden geldig te tellen vanaf de leveringsdatum.
In geval van panne dient u het factuurnummer van het artikel door te geven aan Connexing en hen te vragen de reparatie aan te nemen.
Het defecte artikel dient binnen de acht dagen en met het retourformulier van het aanvaarde materiaal teruggestuurd te worden naar de werkplaats - de verzendkosten blijven te uwer laste.

 De garantieprestatie zal dezelfde reparatiedienst omvatten (reparatie, test en verbeteren van het product).

Aarzel niet om onze adviseurs te raadplegen,
die u zullen helpen bij het analyseren en kiezen van de beste
telefoonoplossingen en diensten voor uw bedrijf